2.8 Slagvaardigheid

Ondanks de corona-pandemie en de daarmee verbonden maatregelen, zijn we in 2020 slagvaardig te werk gegaan. Dat was te merken aan de wendbaarheid van de organisatie en medewerkers, zowel in activiteiten als in processen. • Het plaats- en tijdonafhankelijk werken is het afgelopen jaar versneld ingevoerd en uitgerold. • We hebben veiligheidsmaatregelen getroffen zodat medewerkers in het veld op een verantwoorde manier hun werk konden uitvoeren. • Met een andere bezetting en met minder mensen kon het werk toch doorgaan. • Ondanks afstand en beperkte omstandigheden, zorgden we toch voor onze aanwezigheid en verbinding met bewoners.

We willen ervoor zorgen dat we onze toekomstige bewoners nu en in de toekomst van betaalbare, duurzame en kwalitatief goede woningen kunnen voorzien.

Portefeuillestrategie De gewijzigde omstandigheden en de fusie met Woonstichting ’t Heem (2019) waren aanleiding om de portefeuillestrategie, die dateerde van 2016, te actualiseren. Zo willen we ervoor zorgen dat we onze toekomstige bewoners nu en in de toekomst van betaalbare, duurzame en kwalitatief goede woningen kunnen voorzien. De portefeuillestrategie biedt inzicht in de strategische keuzes die we maken bij de inzet van ons vastgoed voor de komende 10 jaar. Onze missie, onze ambities en de ontwikkelingen (ondernemingsplan) die we voorzien dienen als basis.