Waar willen we staan eind 2026?

Onze bewoners ervaren TBV Wonen als dichtbij, bereikbaar, toegankelijk en als gelijkwaardige samenwerkingspartner. Er is onderlinge en wederzijdse betrokkenheid.

We zijn zichtbaar aanwezig en aanspreekbaar in de wijken en weten wat er leeft. Samen met bewoners, gemeenten en partners geven we invulling aan het thuisgevoel in buurten en wijken.

Er zijn grenzen aan wat wij kunnen doen om wensen te vervullen. Maar samen verleggen we grenzen.

Wat gaan we doen?

Betrokkenheid door bewonersparticipatie

  • Uiterlijk in 2024 hebben we een plan van aanpak voor huurdersparticipatie 3.0. Onderdeel daarvan is in ieder geval een digitaal klantenpanel.
  • Systemen, structuren en processen ontwerpen we vanuit het belang en standpunt van de bewoners. In 2026 hebben we onder meer een goed functionerend klantenportaal, leveranciersportaal en digitaal klantenpanel.

Betrokkenheid en communicatie

  • We beantwoorden de vragen van bewoners snel en duidelijk. Onze persoonlijke benadering blijft. We maken onze dienstverlening voor bewoners handiger en efficiĆ«nter met gebruik van moderne communicatiemiddelen en keuzevrijheid.
  • We bekijken regelmatig onze werkprocessen vanuit de ogen van bewoners en stemmen hier onze communicatie- en participatiekanalen op af.
  • We zijn en blijven aanwezig, onder andere met vijf wijkkantoren in Noord (2), West, Zuid en Oost.
terug naar de 7 pijlers
naar de volgende pagina

www.tbvwonen.nl