2.9 Dienstverlening en de tevredenheid van onze huurders

Huurdersoordeel KWH: waardering van onze bewoners in beeld Dit is het huurdersoordeel 2023, gemeten door KWH vind je hieronder.

Klacht als kans voor verbetering Anders dan voorheen hebben we niet alleen (oud)huurders nagebeld als ze ons onvoldoende KWH-scores (klachten) gaven. We hebben ook aanbevelingen vastgelegd om onze leerpunten uit te trekken. Daaruit kwam steeds weer één belangrijk leerpunt: bereikbaarheid via al onze beschikbare kanalen. De KWH-werkgroep binnen TBV Wonen gaat in 2024 uitgebreid aan de slag met dit thema om verbetering in gang te zetten.

Geschillencommissie en behandelde casussen in 2023: 2 over woningtoewijzing: 1x ongegrond 3 over overlast: 3 x ongegrond 7 over gebreken aan woning: 4 x ongegrond, 1 gegrond, 2 worden in 2024 behandeld 1 over privacyschending: ongegrond 1 over urgentie: klacht ingetrokken

terug naar het overzicht
naar het volgende hoofdstuk

www.tbvwonen.nl